http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/creamy%20daisy/a10.png

Monday, November 22, 2010

SEMALAM . HARI INI . ESOK

halo haloooo .
ada orang tak ?
ada orang mai then view belog c mok tak ?
ada ada ...
yeahhh tengs eh korank hihi .
 support belog c mok yang karut mengarut nih . weeee
c mok kan kan ..
da leh ngok belogbelog belogger lain .
yipppeeeE !
dapat ngok belog cute . belog de cite besh beshhh . belog fesyen . belog luahan hati pown ada .
waHH i looike .
=)
mau join gak .
20 $ hihi ..
ye laaa ..
 ' ingat c mok kemut ka ' ..
nih hah ! p la ..
beshh beb ..
macammacam ader ler !
EhhCehh PROMOT belog sendiri nampak ! 
HAHA
jangan mara noh .
nih hah mok senaraikan eh . jangan tak ngok lak . c mok puk lajulaju kang ! HAHA
hah ! nih da ngok belog cutecute besh best beshh .
jangan lupa c mok lak ! hihi
sila lempang c mok lajulaju eh . c mok da BIOL tuh pasan lebih pastu paksapaksa orang lak kan kan ..
meh cini meh . p mai lek ..
mok pown ada stori mori nih  weee .
  1. semalam 
 semalam kan c mok kan kan ..
ahh malas ar nak stori .
korank layan je la eh modelmodel GEMOK yang kuat perah santan nih eh ..
weeee
O_*




* Yeahh pahampaham ler c mok wat pe kan semalam ngan beg plastik tuh *
 so amacam ?
bape star tok modelmodel GEMOK d atas ..
HAHA
sori la eh .. sajasaja just suka suki kami  !
lau menyampah anda TERBAEK laa ..
kah kah .


2. hari ini

senin la kan kan .. pe la c mok nih ! tuh pown tak tau kan kan ..
mau tanya g ! huhu
ALAAA ..
jangan mara c mok , c mok sakit pale nak deman lak nih .. huhu



mintak simpati  *__*
bangun pagipagi gosok gg terus g pratikal .. huh !FUHHHH
ponat ..
tapi online laju ja ..
haha
nak jenguh jengak belogger lain la .. tuh laju ja !
alasan  TERBAEK c mok nih !
0_*


3. esok

e.s.o.k ..
cam bese la bangun pagipagi ..
wat rutin harian manusia bese .
c mok mau p KERJA . opps pasan ja la!
PRATIKAL la ..

c mok cop sijil nikah HAHA

kan kan da bagi tau kan kan ..
D ENTRI INI

hope chat la malam nih gak .
tak mau MC t ALAUN kene potong ..
hua hua waaaa .
c mok mata duitan kan kan
$ !



oke la nite tido dulu tak tahan da nih ..
tolong ! !
c bucuk miss u laa
*__*




5 comments:

- koroe - said...

cop sijil nikah ?

wahh wahh wahh..

tukang cop bile nak kawen ?

meh nak tlg cop..

haha

~ miSs rAkinAh ~ said...

wah...hehe..men cop2..
trus kn usaha :)

♥e'in♥ said...

bestnye men cop2 je keje die..

eiffel said...

der..nk komen gk ley x?

fon kecik sgt.nk bca pown terkebil2 T.T

c mok said...

koroe : haha lambat g la . koroe mau kawen meh la cmok cop kan ..haha

rakinah : haha tuh ja la kinah cop fail2 ja weee

ein : hehe ..yeahh pratikal ja haha

eiffel : hehe yeka sori dear .. tak pandai nak besau kan fon hihi tenggs ur komen eh .(:

Post a Comment