http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/creamy%20daisy/a10.png

Thursday, November 4, 2010

sama ngan apa penah saye LALUI laa ..

hai pada yang sudi jenggahjenggah n lawat belog c mok nih .
hapi sangat ngan kunjungan blogger lain .
so makin  ' excited ' c mok mau update belog nih . weeeeeeee
 
 
entry c mok nih sal putus cinta . skunk nih cam aura lak membemembe saye ramai gak yang ' clash ' . lepas sorank sorank tuh lak ! status masingmasing sume da berubah . waaaaaaa gerun beb ! saye penah lalui sume tuh . tak mau lagi cukup la sekali uhhhh ! ! mintakmintak d jauh kan . 
 
saye sayang bucuk saye bangat laa ! hope bucuk saye  BUKAN ' lelaki jenis tak hargai orang yang sayang dier dan hopee sangat bucuk saye jenis yang bersyukur ngan pe dier dee skunk nih dan juga terima saye seadanya . ! ' mok berharap kat bucuk nih taw . mok percaya kat bucuk taw . 
 
cukup laa dulu saye penah kenal ngan ' lelaki ' seperti ... nak taw jom arr hayati lagu nih . tapi lirik jaa laa hihi
mau dengar lagu nya download laa sendiri kat u tube hihi . mok nih pemalas ckit ! ngaku awalawal . 
 
  • song 1 :
intan nuraini title aduh 

Lagu ini menceritakan kisah
Tentang aku dan kasihku yang dulu
Begitu mesra bagai dunia
Milik kita berdua

Tapi semua hanya sekejap mata
Ia tak sebaik yang aku kira
Ku dibohongi dan disakiti
Ingin aku berlari

Semua ini memang salah diriku
Tak percaya pada teman-temanku
Yang selalu bilang dia selingkuh aduh...
Kini aku membuktikan sendiri
Dia bercumbu dengan yang lain
Hatiku bagai terisi sembilu aduh..
 
lagu nih cam pe saye penah alami dulu . haha padan muka c mok ! kan kan membemembe da bagi warning degil tak mau dengau kan da masuk kat mulut ' buaya ' nak kate mulot dier cam buya tak da lak hihi tak tau ar dier ' buaya ' ke TAK tapi pade saye  ' lelaki ' yang tak pandai hargai orang pas da wat orang sayang dier . piraahhhhhhh ! . cari nahas ! ! lastlast hidup sendiri merana .. balasan tak caya kan membe lagi . TERBAEK !

song 2 :
 
imelda title putus
 
aku duduk sendirian d kamar ku 
menangis kesepian kerna mu
kau tinggalkan aku
kau cari yang lain tergamak mu ...
merobek hati ku
 
tapi setelah kau pergi aku ...
mendapat lebih baik dari mu
dia hargai aku 
dia sayangi aku 
lebih daripada mu ...
 
aku ingin kau tahu  bertapa ku gembira
tidak lagi bersama mu ...
namun pastinya nanti kau akan sedari
yang kau perlu cinta ku
yang kau perlu cinta ku ..
 
hah nih . wat gadisgadis cun melecun cumil molek sume tak yah laa nanges coz ' lelaki ' gituh ! hamprak saja . eehh bahasa tuh . main hentam ja cakap c mok nih hihi ! da tak mau cedih eh gadisgadis sekian pasti de TERABEK tok korang . 
lagu nih pown memberi makna dalam hidup saye . auuuwwww ! pas ' lelaki ' bermulut buaya tuh blah ahh datang laa hero saye . sukesuke ! beri makna dan kebahagian yang melampau kat saye sampai kadangkadang saye jaa gedikgedik wat hal hihi ! sayang laa sangatsangat kat hero a.k.a bucuk saye tuhhh ! tengggggs d ..


sape nih ?
hero . bucuk . putera hati saye . :)
cute kan ..

 
 







0 comments:

Post a Comment