http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/creamy%20daisy/a10.png

Tuesday, November 30, 2010

sapo eh ' SUPER HERO ' korank ? = . =

taraa . 
assalamualaikum dan salam sejahtera pada sume rakyat jelata .
tehee .


uosl owh uols .. nak tanya leh . ha tak leh alaa .. kerek eh . hee main ja laa . tau da uols sume baik hati kan kan .. akan layan kerenah c mok kan kan .. muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh sayang uols wee . kaki bodek ! teheee .

nih hah nak tanya korank mesti ada SUPER HERO kan kan . sapo eh eh ? cakap la ... t c mok belanja eskrem nak tak ? dengan syarat jawap lu heee . tapi eskrem 20 $ je la kah kah ! tak nak bagi tau .. tak pa ngajuk :( .
eleh tak nak bagi tau eh c mok tau uols mesti minat tahap cipan kat apapa MAN yang femes tuh kan kan . baik ngaku pat sebelum c mok ketuk pale uols haha ! kejam kan heee . nih mesti uosl minat mamat dalam gambau kat bwah nih kan kan .. jap c mok nak p uma cik google pinjam gambau SUPER HERO korank . teheee




hah tol kan ? tuh mesti SUPER HERO yang uols begitu minat tahap cipan kan kan .. mesti dari kecik da fanatik kan ?superman spiderman otomen tak pown kluang man kan kan ? tol kan everibuddies heee . tau da ! teror kan c mok teka sapo SUPER HERO uols . pat kaci hadiah tehee . muka tak malu kan c mok nih buuuu boooooooooooooo kat c mok pat . de chance nih . huhu  


hah apa barang SUPER HERO tuh . hee kerek c mok nih kan kan .. ase nak lempang slowslow lajulaju je kan .. owhh uols FINE ! ngadu kat SUPER HERO  c mok nanti . wekkks :p

sapo SUPER HERO c mok ? 
hah ingat uols ja eh ada MANMAN nih . c mok pown de tau ali anak seMAN . tehee .. jangan mare eh pak cik osman dan anak nya merangkap SUPER HERO c mok wee .

jap eh uols nak ngok tak SUPER HERO c mok . oke , pada yang tak nak tuh sila la tutup mata jangan jelingjeling eh kat SUPER HERO  c mok . tadak pown pada uols yang ase menyampah leh la p d tanda X ini coz c mok tau entri nih amat la meloyakan dan menjengkel kan hua waa waa tapi pe c mok kisah . nih belog c mok kan haha ! sori to say laa .. 


taraaaaa =.=


he is mine . SUPER HERO . HAHA sila la ketuk pale c mok yang ngah GEDIK nih teheee .

asal dier c mok minat gilagila sampai biaol dan dier SUPER HERO  c mok ?
tuh adalah kerana dier telah menyelamat kan c mok dari melayan perasaan dan membudus kan diri c mok tok sum one yang tak penah menyayangi c mok . hua wa waaa shadis tak cite c mok ?
dier la save kan i n then wat i tergilagila kat dier haha . dier layan i bagai bidadari . ehceh ceh heee . malu i u nih kahkah .. dan selain tuh i suke la perangai dier yang macam-macam ader ler .. wah sempat promot belog  c mok nih . 
  •  gambau baju purple tuh .
muka seyes je kan . tuh la jangan mainmain lau i degil bes la i .. seram gak kekandang but ngan muka tuh la dier jaga i ,nasihat i .. tegas tok kebaikan i lak kan kan .. ayat kaci baek punya .. hee

  • gambau tayang gigi tuh kai baju meroon 
hah ! uols teka pe i suke kat gambau tuh .. jeng jeng perangai dier yang sengalsengal ayam . sengalsengal ayam yang selalu kene kan i . nyirapnyirap tapi dalam hati gelak . selalu bajet mara la pastu pe g kaci injitinjit semut la . ngaum dier haha !   ngaum ka meraung .. tehee

  • gambau berbaju puteh .
tak da pe mau di ungkap . semyuman begitu la buat i selalu rindu dier . dier suka goda tau uols .. teheee

  • alaala bajet kan  kan .
haha tuh la wat i bertambahtambah gila bile dier watwat bajet .penat i usha dier bajetbajet ngan i . mencabar keperempuan i . hee  ehceh ceh bajet kiut la tuh haha !

dan nih paling i teruja . keh keh ikan kekek ...




hah nih la SUPER HERO i .. ali anak seMAN atau name sebenar dalam ic ali bin osman . taraaa ..
u suka kan wat i gila dan tergoda ngan u . u jangan macam macam eh . u SUPER DUPPER HERO i tau !
gerentis koyak rabak suar dier HAHA .
shhh uols diam jangan gelak dan bagi tau dier c mok kutuk dier teheee .



* sori penggunaan bahasa i u eh uols saja nak feelingfeeling .. da lame tak feeling cam nih . baru jumpa semalam kan teringat bibitbibit semalam hee . tuh pos sal dier . plise jangan ase annoying kat c mok eh heee .
maluuuu ..




papai tata titu . gambar kenangan kami wee . he is mine and i hope he become mine forever . i hope too i caN became his heroin in his heart . CEH ! bi c mok down ckit kih kih ..
(:

6 comments:

roxybelleiyramethyst said...

cmeynyerrrrr korunk!!!!~ i loike!!!~ huhuhu

c mok said...

roxy :

tenggs weee =.=

♥e'in♥ said...

alalalalalala... =)

KimiCnoL said...

superhero sy cicakman..chak3..hehe

ADA AWARD NTOK AWAK
"1.Coolest Blogger Award??"

c mok said...

e'in :

hehe lala (:

kimiCnoL :

owh cicak MAN kiut . oh tenggs (:

EmanCloud said...

hahah ni nak dengar lagu superhero fazley ni. hahah ops. hollowman boleh ka? haha gurau.

Post a Comment