http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/creamy%20daisy/a10.png

Thursday, November 25, 2010

HATI

selamat malam .
ini entri dari tangan c mok yang gatai .
padahal dalam pale hotak tak da papa pown ! hamprak
just HATI ja main peranan nih .
mainan PERASAAN .

yang pasti skunk hati c mok tak tenteram !
pasal 2 makhluk ALLAH nih .
nape jadi kat aku skunk nih ...
 aku tak mau LUKA kan HATI sapasapa .

HATI

tak da sapa tau pe yang ada dalam hati sendiri dan orang lain . 


HATI

tak da sapa tau hati kita tengah menangis atau terguris 


HATI

tak da sapa tau hati ini terasa ngan percakapan , perbuatan mahupun hanya ngan senyuman sinis


HATI

tak da sape tau hati kita terluka 

YANG PASTI ORANG TAU BILE KITA GEMBIRA SAJA 

  T__T



mengharapkan esok ada yang LEBIH BAIK bakal berlaku .
sumthing yang d harapkan tuh akan berlaku . tak nak cam nih ! ! ! 
aku ngah serba salah ..
mau telan mati bapak mau luah mati emak
creadit to aina n her mom kaci peribahasa yang sesuai sangat bangat ngan situasi c mok .
tulun la paham hati aku . aku bukan cam dulu lagi ! tapi membe aku tuh .
sori to membe aku tuh . aku mampu wat tuh ja .
aduhai ..
Ya ALLAH ... bantu la aku !
kejam kah aku ?




0 comments:

Post a Comment