http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/creamy%20daisy/a10.png

Monday, August 15, 2011

Rindu !

hai uolss , apa khabar dan salam ramadhan  (: sekejap sajakan suda 1/3 ramadhan kan ? jap saja . tetiba rasa rindu pula time puasa kat kolej ngan membe - membe tiga tahun lepas . :( tahun ni tak da lagi . tak da lagi makan ramai - ramai , p ramai - ramai bazar ramadhan kat MT tu . hua hua

tahun ni buka puasa ngan famili pula , tak macam tiga tahun lepas ngadap muka membe - membe je la . makan sahur ngan berbuka makan la apa yang ada saja . rindu nya !

rindu masa tu , hua hua . tu semua kenangan c mok tau ! walau papepun tu la yang buat hidup jadi lebih matang dan menyeronokkan . betul tak uolss ?

oke la , malas nak ngomel panjang , pada yang berpuasa selamat berpuasa dari c mok tau ! yang tak puasa tu nanti bila nak berbuka jangan sibuk - sibuk eh . HAHA kejam tak ?

before tu , nak bagi tau tadi c mok geledah folder - folder dalam lappy tu la rindu bangat ngan kenangan tiga tahun lepas .

Housemate (:




Coursemate :D








soulmate >.<


rindunya ):


that's all dari blog ,







2 comments:

atika keroro said...

selamat berpuasa myza sam..

c mok said...

atika keroro : selamat berpuasa :D

Post a Comment