http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/creamy%20daisy/a10.png

Wednesday, December 29, 2010

contest contest : style your hijab contest . woot woot (:

assalamualaikum dan ahlan wasalan (:
da lama tak membebel dalam belog c mok nih .
kan kan ?
oppsss !
lupa nak sapa uols yang sentiasa bersama c mok .
HAI uols ..
kangan bangat la sama uols  !

okeh hari ini dapat juga c mok blogwalking .
teruja dan eksited bangat !
ah !
da lama kot tak lepas GIAN nih . 
hihi .

tadi kan c mok sempat la blogwalking kat belog teeya mokhtar .
yep ! tersangat la cute dan style la dia .
so .. c mok apa lagi godehgodeh la belog dia .
 
 
tertibe ..
 
c mok jumpa la contest cam besh ja untuk d join . 
sesuai untuk muslim 
(:
uols mau tau ?
nih dia ..
 
 
 


nih la . 
style your hijab 
(:
uols suka tak ? c  mok lagi sukaaaaaaa !
teheee 


okeh . mau kasi sedikit info pasal contest nih .
mana tau uols pown mau join kan kan ? 
hai kalah la c mok . HAHA
pasan cam la c mok buleh menang kan kan ? 
wekkkks !

mengarut pulak c mok nih ..
oke oke la uols .
lau mau tau contest nih adalah anjuran ENCIK WOOT WOOT
bak kata encik woot woot kena buat mulot cam nih dulu sebut woot woot [ =U =U ] 
HAHA .
sori encik woot woot .
syaratsyarat nya pulak sila la terjah belog ENCIK WOOT WOOT eh .
syukran !
hadiah dia menarik tuh ! 
c mok mauuuuuuuuuuuu !
maka 
c mok taruh kan ..
 
 
 
 


encik woot woot kata lau HANA TAJIMA masuk sure menang kan ?
so c mok taruh kan gambau dia . 
HAHA
eh kang timbul kontraversi kan .
opps just kidding eh encik woot woot .
 (:


nih la real c mok .
 


 
hai encik woot woot .
saya c mok mau join contest juga eh .
teheeee 
(:

 
c mok tag la 3 insan yang berstyle dalam hijab :
fya 
 
 
 
okeh . done cekadout ! 
(:


5 comments:

woot-woot said...

as'salam

thanks for joining ! wish u luck then ^^

jom join ni plak ! :)

best of the best contest !

c mok said...

woot woot :

tenggs (: okeh .
t c mok checkadaout eh teheee !

fya zainal said...

whoaa thanx mok..insyallah nnt fya join k skrg lil bit busy final hehe

sara said...

wiwit :D

c mok said...

fya :
oke (:

sara :
ehhh wettttt !(:

Post a Comment